Sobre

Graffiti \Graf*fi"ti\, s.m.
desenhos ou palavras feitos
em locais públicos. 
Aqui eles têm a intenção de 
provocar papos sobre TI e afins.

O Graffiti mudou!

Visite a nova versão em pfvasconcellos.net

Gizmodo’s new Norwegian correspondent SilverSnake sends shocking—shocking!—news about Microsoft’s Xbox 360 retail marketing demands. Retailers in the land of King Herald V are each being alloted a supply of 20 consoles, 6 core editions and 14 premium versions. But there is a catch: In order to get all of them, each shop or chain has to sign an agreement saying that they will sell out of all 20 consoles on the release date (which is December 2 over there). On top of that, the retailers must agree to sell a minimum of 2 games per console.

“Microsoft Norway even said them selves that they’re gonna use the ‘Sold Out’ as a marketing strategy to hype the console.”




A lógica por trás da tática: Cada caixinha vendida significará um pequeno número vermelho (preju mesmo!) nas contas da MS. Cada joguinho, aliás como todo software, música, etc etc, colabora com um pequeno número azul. Um joguinho apaga o preju. O outro gera lucro. Creiam! A lógica funciona!


Surrupiado daqui.

0 responses to "Tática de Guerrilha - versão 134pontoZero"

Leave a Reply